Proje Başvuru Adımları
Güncellenme Tarihi: 17/02/2023 1. Başvurunuza başlamadan önce, seçeceğiniz
projenin türüne göre gerekli olan belgelerin güncel formlarını web sitemizden temin
ediniz ve eksiksiz doldurarak pdf formatına çeviriniz. Her bir proje türü için
yapılacak başvurularda kullanılması gereken form aşağıda listelenmiştir.
2. DÜBAP giriş sisteminden kullanıcı adı ve
parolanızla giriş yapınız. DÜBAP yetkinizi “Proje Yürütücüsü” olarak seçiniz. 3. Başvuruyu sadece “Doktor” unvanına ait kullanıcılar yapabilir. Tez (LÜTEP)
projelerinde başvuruyu öğrenci adına “Danışman”
yapar. 4. “Proje
Başvurusu Yap” butonuna basınız. 5. 1. adımda “Başvuru Kapak Sayfası”nda proje ile ilgili genel bilgileri
doldurarak “kaydet” butonuna
basınız. 6. Daha sonra karşınıza çıkan 9 adımlı kısımda
projenizle ilgili bilgi ve
belgeleri sisteme yükleyiniz. İlk 8 adım tamamlanmadan sistem 9. adıma (proje
onay sayfası) geçmenize izin vermeyecektir. Etik kurul alınması gereken
projeler için etik onayı alındıktan sonra başvuru yapılmalıdır. 4. Adımda
bulunan bütçe kısmına girilecek ürün, hizmet vb. KDV dahil olarak eklenmelidir. 7. **Dikkat! Eğer
projede bursiyer yer alıyorsa hizmet alımı olarak eklenmelidir. Birim olarak “ay” seçilmelidir. (örn: burs alacağı ay = 3 ay, 4 ay vb.) 8. Proje başvurusu için gerekli
tüm belge ve bilgileri yükledikten sonra 9. adıma (proje onay sayfası) geçerek
projenizin BAP birimine iletilmesini sağlayabilirsiniz. Projenizin çıktısını BAP
birimine iletmenize gerek yoktur. Sonraki süreçte projenin durumu ilgili bilgiler kurum mailine ve ebys ile
tarafınıza iletilecektir. 9. Değerlendirme süreci sonunda
desteklenmesine karar verilen proje için proje ekibi olarak sözleşme imzalamaya
davet edileceksiniz. Sözleşmenin Rektörlük tarafından imzalandığı gün projenizin başlama tarihidir. 10. Sözleşme imzalanan projelerin
alım işlemleri, projenin sistem üzerinden onay verilmesini müteakip yürütücünün
ihtiyaç bildirimi yapması ile başlayacaktır. İhtiyaç bildirimi için sistem üzerinden,
devam eden projeler “yeni ihtiyaç
bildirimi oluştur” seçilmeli ve sarf, demirbaş, hizmet vb bir başlık
yazılmalıdır. Projenin kabul edilen malzeme listesindeki alımı yapılacak ürünün
solundaki kutucuk seçilmeli, sağdaki kutucuğa kabul edilen miktarı geçmemek
üzere miktar yazılmalı ve “formu oluştur” “ihtiyaç bildirim formunu onayla” dedikten sonra çıktısı alınmalı,
ekine marka model belirtmeden hazırlanan teknik şartname eklendikten sonra
ıslak imzalı olarak Rektörlük BAP birimine teslim edilmelidir. Teknik
şartnamede her sayfanın altında yürütücü ve konunun uzmanı bir öğretim elemanının imzası bulunmalıdır. 11. Ara rapor istenen projeler için
sözleme tarihi baz alınarak her 6 ayda
bir gelişme raporu sisteme yüklendikten sonra ıslak imzalı olarak Rektörlük
BAP birimine teslim edilmelidir.
12. Sonuç raporları, proje süresinin
bitiminden itibaren en geç 3 ay
içerisinde BAP Otomasyon sisteminde bulunan sonuç raporu örneğine uygun olarak
hazırlanarak sisteme yüklenmeli, ardından sonuç raporu bilgi formunun çıktısı
alınarak yürütücü tarafından imzalanmalıdır. Daha sonra sonuç raporu çıktı olarak veya CD formatında ıslak imzalı bilgi
formun ekine eklenerek Rektörlük BAP birimine teslim edilmelidir. NOT: Sonuç raporunun teşekkür kısmında proje
numarası (Bu çalışma, Düzce Üniversitesi
BAP - 202X.XX.XX.XXXX numaralı Bilimsel Araştırma Projesiyle desteklenmiştir.)
yazılmalıdır. Ayrıca yapılacak yayınlarda da proje numarası belirtilmelidir. |